Trött

Ni ska bara veta hur trött jag är, det va de värsta, haha. Men skoladagen idag gick toppen bra, var ganska skönt med typ 2timmar och 40min SO, haha. Det var behövligt vill jag lova!

I alla fall efter skolan stack jag ner till stan för att möta upp Karolina och Walle. Hämtade ut bilden från expert sen gick vi och fika på first lite snabbt. Vi ska ses snart ieg och prata ut lite mera och så, men mysigt va det iaf! Sen träffa vi lite folk sen mötte jag upp Simon. Gick på stan med hans mamma och lillebror sen fika vi och lite sånt. Jag och Simon gick förbi hans farmor innan vi stack hem till han. Var där en halvtimma kanske sen kom mamma och hämta mig.

Ska snart lägga mig i sängen och kolla film sen blir det nog att sova tidigt är så trött ska ni veta.. Så vi hörs i morgon, min iphone krånglar igen så kan inte ladda in bilder..

Men lite svar på kommentarer kan jag allt bjuda på!



Anonym om K Ä R L E K:

hur blev ni tillsammans? :)

Svar: Oj, vi var på G i kanske 5 veckor sen låg vi där och bara prata i hansd syrras säng och då frågade han mig om jag ville bli hans, det var ungefär så! Hoppas du får en bra dag! :)


Rinat om K Ä R L E K:
 
Så glad för din och Simons skull! Så skönt att se dig glad! Lovee

Svar: Tack gumman, jag älskar dig mitt hjärta!

hojinibrahim om K Ä R L E K:

så söt du är gumman ,
världens sötaste par ! <3

Svar: Tack älskling jag älskar dig! <3

cornelia om K Ä R L E K:

gud va söt du är linda :)

Svar: Tack Cornelia :)

E! om SKOLAN:

Linda vet du har jävla fin du är!
vill att du ska veta de i alla fall!

Svar: Tack så mycket vem det än är!
Det värmde i alla fall.

Rinat om SKOLAN:

Tack hihi! Jag älskar dig med! <3

Svar: Lugnt bebis ;) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och jenna lundstedt vänner?

2010-08-31 @ 00:05:27

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0