K Ä R L E K

Det är det du är. Simon Le, jag vet inte hur jag ska börja. Vissa kan ha svårt för att prata ut om hur man verkligen känner för varandra. Men jag kan nog både skriva och prata, som du kanske märkte igår? Då jag verkligen sa hur mycket jag älskade dig och hur mycket du betyder för mig.

Jag vill dela med mig av alla min känslor till dem som läser detta. Ni alla ska få veta hur kär och lycklig jag är med min älskade pojkvän.

Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Dagen då vi träffades utanför bion var första gången vi pratade och träffades mer på riktigt. Den första kyssen du gav mig fick mig att smälta, fick mig att bli varm, fick mig att bli kär. Vad är din makt som gör mig så fast vid dig? Det är helt sjukt hur kär jag är i dig, en sån vacker och fantastisk människa som dig. Allt vi gått igenom i vårat förhållande hoppas jag gör vårat band starkare. Hoppas vi kan lägga allt de dåliga bakom oss och nu bara se frammåt. Du finns alltid där för mig då jag verkligen behöver någon, då jag verkligen vill gråta. Jag kan vara mig själv med dig, som jag sa igår. Jag har aldrig vart så öppen för någon annan kille som just för dig, aldrig gått igenom så mycket som jag gjort med dig. Men mina känslor blir allt starkare för varje dag som går.

Om du är ute och du inte svarar när jag ringer dig och jag får en sån konstig känsla i min mage betyder bara hur rädd jag är om dig, hur mycket du betyder, hur mycket jag bara vill veta vad du gör! När du väl ringer upp mig sen blir jag lite små tjurig och det vet du. Men igentligen är jag så glad inom mig för du ringer upp och säger förlåt och säger att du älskar mig.

Allt vi gör för varandra är kärlek, allt vi gör tillsammans är kärlek, vi är kärlek Simon... Har delat med mig lite av mina känslor men det finns så mycket mer jag vill både skriva och säga. Snart är det två månader och jag minns dagen då det blev vi, hur lycklig jag blev, då du frågade "vill du bli min?"..  Jag minns allt som igår min älskade!

För evigt min, för evigt din, för evigt vår...

minns alla dagar med dig som igår. du ska bara veta hur mycket jag älskar dig, du är min underbaraste älskling, tack för att du finns! inget dig.. inget mig... ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: cornelia

gud va söt du är linda :)

2010-08-29 @ 20:41:58
Postat av: hojinibrahim

så söt du är gumman ,

världens sötaste par ! <3

2010-08-30 @ 06:40:16
Postat av: Anonym

hur blev ni tillsammans? :)

2010-08-30 @ 15:58:14
Postat av: Rinat

Så glad för din och Simons skull! Så skönt att se dig glad! Lovee

2010-08-30 @ 19:37:24
URL: http://rinatefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0