SKOLAN

Godmorgon!

Väldigt skönt med sovmorgon vill jag säga.. Men fattar inte varför jag ställde klockan så tidigt? Måste ha tänkt hur konstigt som helst. Men i alla fall så sitter jag här och blev precis klar, ska packa ner lite saker och så innan vi ska åka. Pappa ska skjutsa mig runt 20 över nio eller något sånt.

Idag blir det först skolan, sen stan en snabbis och hoppas på att jag kan hämta ut det där till Simon, annars får man väl hämta det i morgon. Ska i alla fall träffa min älskling sen, mysigt!

Men nu ska jag fixa det sista, vi hörs när vi hörs! Krya på dig Rinat, jag älskar dig hoppas du blir frisk till i morgon! Kärlek till dig ♥


Dagens outfit:

Jeans: Crocker, JC
T-shirt: Bikbok
Halsduk: Bianco
Vita låga converse & en svart skinnjacka på detta då!



Puss


Kommentarer
Postat av: E!

Linda vet du har jävla fin du är!

vill att du ska veta de i alla fall!

2010-08-30 @ 15:19:26
Postat av: Rinat

Tack hihi! Jag älskar dig med! <3

2010-08-30 @ 19:33:35
URL: http://rinatefraim.blogg.se/
Postat av: Alicia

hur fin som helst!

2010-08-31 @ 07:40:09
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0