Sjuk, igen..

Godmorgon bebisar!

Blev inte mycket sömn för mig i natt, har hostat en hel del och det gillas inte. Så när klockan ringde i morse gick jag upp och sa till mamma att jag hade ingen ork och kände mig inte så bra, så¨ska vara hemma idag. Har sovit lite mera men vaknade vid åtta igen (suck)..

Sitter just nu och käkar frulle och funderar på om det blir "sex and the city" hela dagen eller om jag ska kika på något annant. Men tror det blir sex and the city maraton, haha!

Har inte så mycket mer att skriva, ska svara på lite kommentarer sen krypa ner i soffan med något som man kan moffa i sig, låter härligt!

Ha en bra förmiddag! Take care♥


Anonym om Trött:

är du och jenna lundstedt vänner?

Svar: Ja det är vi!


Alicia  ([email protected]) om SKOLAN:

hur fin som helst!

Svar: Du med Alicia!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din klänning?

tacksam för ett svar! :D

2010-09-01 @ 20:38:54

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0