PROBLEM

Har vart problem med blogg.se så min inlägg har inte kommit upp eller så..

Imorse så åkte jag som vanligt till skolan och är så nöjd över mig själv att jag jobbade så bra i skolan, det känns så underbart skönt efter vill jag lova!
Efter skolan åkte jag ner på stan med Tove, köpte ett par skor (bild kommer sen) och sen fikade vi. Det var så underbart att vara med Tove idag, var för länge sen och vi hade så kul. Gumman fyller på lördag då blir det en kväll hos henne som sedan slutar hos Simon. Ska sova hos han på lördag, mys!

Efter jag fikat med Tove och Rand som kom en snabbis så gick jag och klippte mig. Det blev as bra, tog bort de slitna och nu är det mjukt och fint. Malin min frisör lockade håret lite så ni kan få en bild på hur det blev.

Mamma lagar just nu lasagne ååhhh gud så gott det kommer bli, luktar i hela huset vill bara äta NU, så hungrig!

Men nu ska jag plugga lite sen fota mina nya skor, ha en bra kväll!♥



Svar på kommentar:

Anonym om Sjuk, igen..:

vart har du köpt din klänning?
tacksam för ett svar! :D

Svar: Jag vet inte vilken klänning du menar, hehe :)

 




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0