6e september 2010

Godmorgon!

Sitter här helt klar och fattar inte att jag blivit så snabb på morgonen, hehe. Jag går alltså upp onödigt tidigt. Så nu när man kommit in i denna vana så är det bara att sova längre eftersom jag är så snabb, duschat, fixat håret, käkat frulle, sminkat mig och valt kläder på en timma?! Är det möjligt..?

Aja om en halvtimma ska man åka till skolan, får skjuts av pappa eller farfar beror lite på! Slutar vid tre och då ska man ner på stan, får se hur allt blir få inte tag på sötnöten Hojin, men får ringa henne på lunchen!

Har inte så mycket mer att skriva men en svar på kommentar kan man ju dela med sig av!

. om Dålig update:

hur får du så fina lockar i håret?super fint! puss <3

Svar: På den sista bilden i förra inlägget så gjorde min frisör mina lockar och det var med en plattång. När jag själv gör mina lockar blandar jag lite med plattång och locktång för att få dem lite mer fylliga lockarna. Men för att få de lockar jag hade på sista bilden använder man bara plattång!

Ha en bra dag, kram!


frisören som har gjort lockarna med plattång!



Ha en bra dag folket, kramar till er ♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0