Dålig update

Förlåt för jag inte har vart så aktiv det närmaste dygnet. Igår blev det en fullspäckad dag. Först hjälpte jag pappa att jobba lite, sen hem och käka, duschade ocg fixade mig. Runt tre åkte jag hem till Tove där vi fixade oss lite mer, hjälpte henne med maten och allt sånt. Folket kom runt sex så då käkade vi, pratade, Tove öppnade presenterna och sen blev det fika. Av mig och rint fick hon ett halsband, en ring och sen en toalettrulle med olika sexställningar och en snopptandborste. Fyller man 15år så gör man det! Hon fick sig ett gott skratt åt de roliga sakerna i alla fall.

Runt nio så tog jag och Rinat bussen till stan och då drog jag med Rinat på fest. Sprang upp till henne och fixa oss lite till sen tog hon ett par klackisar, snyggingar! Mötte Simon innan bron vid nyfors sen gick vi till järntorget där de va fest, Anna som hade. De va kul eller jag hade i alla fall kul, tack alla som var där, det var trevligt att träffas!

Jag och Simon stack hem runt ett och då när vi kom hem badade jag och sen la vi oss i sängen och kikade film, fast jag var så trött så jag somnade i filmen. Vaknade sedan av att min gulliga pojkvän låg och pussa på mig, han är så mysig, min stjärna ♥

Jag och Simon vaknade runt halv elva idag, eller jag väckte han då för jag var as hungrig. Låg och myste lite sen vid elva så käkade vi frulle. Gick och la oss igen för att kika film men ja.. Båda somnade. Sen vaknade vi, gick och bada sen kika en till film sen skulle jag hem. Hade en underbar kväll, natt, dag men min älskling, du är guld!

Kvällen har tillbringats till plugg och käkat kebab, mummms! Är typ klar med allt pluggande så det känns as bra, har delat upp pluggandet som jag ska ha prov på Torsdag.

I morgon ska jag eventuellt fika med Anna och Hojin. Annars ska jag träffa min söta lilla Anna, så kul! Fast senare på kvällen blir det åter igen, PLUGG..!

Nu blir det lite bilder innan jag ska ta och baka chokladbollar, hihi.


kvällens outfit..

Tove öppnar tandborsten

och.. toalettrullen..

en söt bild på Anna då vi köpte subway!

jag och Anna förra veckan då vi testade skorna jag köpte. love

jag och Michelle förra veckan! love

en bild efter jag klippt mig..

 

Nu ska jag baka, puss


Kommentarer
Postat av: .

hur får du så fina lockar i håret?super fint! puss <3

2010-09-05 @ 21:13:13
Postat av: michan

love<3

2010-09-10 @ 17:28:47

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0