Min perfekta dag! 19/1-10

Jag måste bara få skriva av mig om den bästa dagen på hela 2010! Inte för att vi kommit så långt in på året, men jag vill iaf att ni som läser min blogg ska få ta del utav det! Så nu börjar det;

" I morse så var jag dock lite grinig med det gick över så fort jag kom till skolan. Först så hade vi hemkunskap och det gick as bra tyckte jag. Efter det hade vi SO och vi kollade film och diskuterade lite (vi håller på med lag & rätt) .. Efter det var det matte och jag jobbade med Rinat, det gick as bra och tiden bara sprang sin väg. Lunchen var nog inte direkt speciell men alltid kul att sitta och snacka lite efter maten med killarna i klassen, idag snacka jag lite med Ludde och Isa, haha älskar Isas skratt (han fnittrar, haha).. Efter det var det bild och jag tog verkligen tag i mitt arbete och tiden sprang bara iväg då också.
Efter skolan så åkte jag och Tove hem till Rinat.Tove drog efter ett tag, men innan så gjorde vi glass med varm chokladsås, mums! Efter Tove hade gått så käkade jag och Rinat mat, haha moffisar vi är! Men det gav oss energi och vi satte oss och plugga matte. Det gick bra och ni kan ju läsa om mitt tips
här! Efter det så skulle jag dra till träningen och då kändes det skönt att få träna! Träningen gick as bra och det var as kul, tror att något kanske har lossnat i mitt huve efter resan i Hamar i helgen, det var så kul!! Efter träningen så åkte jag hem, käkade sen plugga inför i morgon! Alltså känns som om jag hunnit med en massa och dagen bara flöt på och jag har verkligen haft en UNDERBAR dag!

Ni kanske inte förstår med vad som är så underbart med att plugga och allt, men det är nog för att jag börjar inse allvaret i det hela och att jag har kommit in i allt nu! Men hoppas ni blir lika glada över min dag som jag, eller iaf att ni förstår att jag är glad över min dag!"

Tänkte ladda upp lite bilder från skolan/Norge/och jag. Så ni får ha en toppen kväll och godnatt på er, vi hörs i morgon!


En bild jag gjort på bilden i skolan.

Mitt och Rinats plugg, haha!

Haha bilden ser äcklig ut, men glass och chokladsås! Mums.

Haha jag och Nikie hittade denna skyllt i en mataffär i Norge, fattar ni?


Ett hjärta jag gjorde i bilen, haha!


Men nu ska jag fixa lite, puss och natti!

// LindaPettersson


Kommentarer
Postat av: NIKIE

Feil i kundservis HAHAH

SjuktHHAHAHAHAH

Bra träning, men den toppar vi imorgon;)

Wåuwåu

2010-01-19 @ 22:29:04

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0