Pluggar med Rinat!

Go'midda eller vad man ska säga!

Jag är hos Rinat vi slutade vid tjugo i två (som ni vet om ni läst det jag skrev i morse) och vi åkte hem till Rinat. Haha. Vi gjorde varm chokladsås med glass *mums* sen så kökade vi lite och sedan plugga vi matte. Det gick bra för vi jobbar as bra tillsammans, sen så är det roligare att plugga tillsammans också, även om vi inte kan allt! Haha, men då kan man iaf hjälpa varann lite! Så!



Dagens tips

Plugga tillsammans med någon om du känner dig osäker. Det är bra för båda då lär man sig t.ex att prata mattematik och man lär sig att sammarbeta! Så plugga tillsammans men det kan vara bra att plugga själv inför ett prov så man inte måste ha någon att jobba med då när man har prov eller något!
// Linda (tipsarn) Pettersson!

Men nu ska vi glutta lite på tv. Jag ska snart dra på skridskoträning, så jag skriver då när jag kommer hem och så blir det lite bilder från min dag! Intressant va?? Haha, hoppas på att ni tycker det!

Men ha en trevlig eftermiddag och en början på kvällen!

// LindaPettersson


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0