SVAR PÅ KOMMENTARER

Har fått lite klagomål kanske dags att ta tag i kommentarerna, så nu ska ni bebisar få era svar! :D


camilla om Kusinerna:
hej :D älskar din blogg! skulle inte du kunna göra några videoinlägg någon gång? skulle vara jättekul:D
kram<3


Svar: Hej Camilla! Ja det är några stycken som frågar om jag kan göra ett videoinlägg.. Men dock är det inte riktigt min grej det där. Jag vill helst skriva. Men vem vet? Det kanske kommer någon dag! Kul att du läser min blogg, hoppas du får en bra dag! Kramis! :)



FUCKYOUMOTHER om SJUKLING:
haha , du kunde minsann va i skolan igår ?

Svar: Ehm.. Ja? Då mådde man kanske inte lika dant som man gjorde igår! :)


Ebba om NYTT:
Jag såg dig på stan idag :)
Kram

Svar: Hihi du får komma fram och hälsa nästa gång eftersom jag är så blind och inte ser dig, hihi! Ha det bra gumman får ses snart! Kram! :)
 



Anonym om Skolan -.-:

vem fan tror du att du är ?


Svar: En människa precis som alla andra? :)


hojinibrahim om Hos?:

saknar som fan .. dagarna kvällarna nätterna som man aldrig kommer glömma.. måste göras om verkligen ! <3


Svar: Ja man saknar allt. Kvällarna i borsökna det var verkligen sommarlov! <3


Anonym om HATAR DIG:

du kan dra åt helvete!


Svar: Men det var ju en liten gullig kommentar! :) Tackar så mycket!



Simon Boo (L)  ([email protected]) om Pon De Floor:

finaste boo :*

Svar: Du är fin min älskling ♥
 
 
   
 

Ja de va lite svar blev lite rörigt ska fixa så det ser bättre ut nästa gång, puss♥

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg så himla mycket! och du är så fin och verkar så snäll. jag tycker också att du ska börja med videoinlägg, det skulle vara jättekul att kolla på tycker jag :) kan inte du ha någon frågestund någongång? :)

2010-08-29 @ 13:33:06

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0