Hos?

Skoja, sitter hos Simon vi har nyss kikat en film som han hyrt ska snart kolla den andra men hans kompis ska bara klippa han lite snabbt. Sen ska vi kika nästa film. Ska dock inte sova här idag men det ska jag göra i morgon fast han ska jobba till klockan sju, bebisen min!
Aja innan jag träffade Simon så stack jag ner på stan och mötte upp Rinat tog en frapino sen gick vi till strömsholmen med hennes systers hundvalp Miro. SJukt sööt dog nästan! Gick lite på stan halvtimman innan de stängde det var inga folk typ hur skönt som helst!
Aja vi hörs senare, puss!♥
en av sommarkvällarna. minns dem som igår

Kommentarer
Postat av: hojinibrahim

saknar som fan .. dagarna kvällarna nätterna som man aldrig kommer glömma.. måste göras om verkligen ! <3

2010-08-21 @ 12:30:19

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0