Utan dig är jag inget

FÖRLÅT! Ibland får man faktiskt lite förhinder. I måndags så gosade jag med Emma på stan och hemms hos henne. Vi fixade lite med mitt hår och sen sov jag även där, riktigt gos. På tisdagen igår så var jag med min man vi firade 5 underbara månader. Tänkte gå på bio men vi fann ingen ork. Kollade istället två riktigt bra filmer och lite hockey på de hela.

Idag gick vi upp skapligt för jag skulle luncha med Michelle och Angelica. Det var roligt och mysigt, länge sen jag träffade Angelica. Riktigt mys! Kvällen vet jag icke vad den bjuder på, men det visar sig!

Blir lite facebook bilder nu från nyår sen fylls de på från min kamera!


Fina vänner!

Förfest hos Emmy

Middag hos Emmy

Påväg till festen

Jag var redo!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0