Time to do the things I like

Plugget skiter jag i. Fixar det i morgon, sista dagen på lovet så då struntar jag i plugget!
Sitter och lyssnar på så sjukt bra gamla låtar, sommaren 2010 så spelades dessa två godingar i mina öron varje dag. Underbart, blir nästa lite ledsen att tiden går så fort. Klart man vill blir äldre men sen då? Sluta skolan, börja jobba, fixa egen lya. Åh ska njuta av allt då jag är ung, så länge jag är ung kanske man ska säga?
Nostalgi kanske är lite underbart ändå?

I morgon ska jag och pappa fixa med iphone, äntligen! Sen blir det nog mest plugg *suck..

Jason Derulo - Watcha Say
Jason Derulo - Ridin' solo
Acoustic Version




bilder 2010


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0