Maj levererar

Har inte pluggat något idag. I morgon får de bli lite engelska och på torsdag svenska + matte. Men jag hittade i allafall två godsaker som är påväg hem till mig. Blev ett par svarta jeans med hög midja och en skinnjacka. Super lycklig. Såg även på mitt kort att jag hade mer pengar än jag trott, woho!

Läste på Emmys blogg att vi ska kolla LMFAO i maj, kan ju inte bli mer än underbart. Maskinen blir det också i maj, ojoj. Dör av lycka!
I morgon blir det skola, träffa Rasmus och plugga. Falskt alarm av Nellie idag. Trodde valpisarna va påväg men vi tippar på morgondagen. Hon hade små sammandragningar så i morgon trot vi på't!

Dags för repris av Top model sverige för det missade jag och sen lite jersey shore innan jag ska sova, puss.



MIN BLOGG ÄR KONSTIG FÖR JAG HAR TRIXAT MED DESIGNEN SOM RESULTATET BLEV DÅLIGT, HA HA.




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0