Jag kämpar inte för inget, jag kämpar för något

Nu var det ett tag sen jag skrev. Efter lite tråkigheter i helgen så är jag nu på topp. Fick tillbaka min naturkunskaps uppsats och jag fick C på den, otroligt nöjd med tanke på hur svårt de va.
Helgen blev mysig och lugn med mina tjejer, firade Sara på thai och sedan myste jag med Rasmus. Söndagen myste vi också.
Igår va man tillbaka i skolan och desamma idag. Igår va jag med Michelle och idag hade jag skridskoskolan att ta hand om.

En nyhet som jag måste berätta är att nästa helg väntar vi hundvalpar. Efter en tjuvparning på Nellie så kände vi sparkar från hennes mage igår, mysigt men riktigt oväntande! Tack för mig.








Bilder från de senaste dagarna

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Nej, det är verkligen helt sjukt! Jag trodde att jag skulle slänga ut tv:n igår när jag tittade på det :O

Förstår inte hur dom tänker... Jag skulle aldrig kunna göra så mot Molly!!



Kramar <3

2012-01-24 @ 21:44:21
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0