Dömd att bli bedömd igen

Dagen i skolan gick helt okej. Känner att min långa uppsats börjar få sig ett slut. Har skrivit lite mer här ikväll och jag känner att jag kommer bli klar tills på fredag då den ska vara inne!
Efter skolan åkte jag hem och plugga lite historia innan jag åkte till isstadion för att göra mitt jobb. Och efter de har jag jobbat med historia och uppsatsen. Skolan börjar ta sig och känns bra att jag hat atgit tag i skiten!

I morgon har vi historia prov klockan 9-10.30 sen slutar vi. Då ska vi köpa present till Sara som fyller på fredag och sen blir det att kolla lite på skolkampen. Träffa min älsklings kille och även plugga. En skön dag som jag verkligen ser fram emot! Puss


Fina vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ångrar du att du valde SAM linjen,är den bra??

2012-01-19 @ 18:03:12

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0