Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Hemma idag för jag känner mig inte så bra. Åkte från skolan igår med huvudvärk och magont. Samma sak idag fast känner mig lite bättre än gårdagen.
Ska plugga lite svenska men först klicka hem lite gosaker till mig själv. Nya jeans, snygga tröjor och kanske något nytt till utlandsresan? Ja lite nytt kan behövas.

Känner att jag är väldigt lycklig. Har en alldeles för go pojkvän, underbara vänner, go familj och ja. Allt är bara så sjukt bra. Veckorna framöver består av ett halvår med min man, lite födelsedagsfester och en fet fest hos en av mina bästa vänner. Snart är det även lov då man äntligen får slippa plugg. Tack!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

kan du visa det du köpte?

2012-01-31 @ 16:59:42

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0