18:00

Vilken helg! I Torsdags så sov Rasmus hos mig för i Fredags hade jag skridskor i skolan och han fotboll, riktigt mys. På fredagskvällen började vi hemma hos Emmy, Sara fick sina fina presenter och vi festade lite innan vi åkte till Sundbyholm där Anton hade gjort en fest för Sara och Erik. Allt blev så sjukt bra.
Rasmus och Hjelm hämtade upp mig senare så sov jag hos min man.
Har tillbringat lördagen och halva dagen i dag med honom också. De va riktigt gosigt.

När man kommer hem möts man utav plugg, fyfan. Lycka till Linda! Snart kommer även Nellies valpar, gosigt som tusan! Tack för mig.

Liv och död - Maskinen
Jane Doe - Rebecca & Fiona







Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0