Världens bästa pojkvän!

Jag har världens finaste pojkvän. Igår efter min träning kom han med 10gula rosos och ett hjärta med geléhjärtan i. Kunde inte haft en bättre alla hjärtans dag! Vi åt hemköpt mat från ming och kollade film i stugan. Somnade gott med min bästa brevid mig.
I morse skulle vi båda till skolan men jag hade huvudvärk och ont i magen så jag fick stanna hemma. Ville verkligen inte att han skulle åka. De bästa som finns är på morgonen då man bara kan ligga och mysa och aldrig gå upp. Längtar tills nästa gång!

Du ska veta att jag verkligen älskar dig. Tack för att du är du och att du är min!♥

Oh, wake me, I'm shaking
Wish I had you near me now
Said, there's no mistaking
What I feel is really love



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0