There is no one like me

Är på lite bättre humör nu. Har pluggat, hämtat ut mina kläder som jag beställde för ett tag sen, ätit mat och bakat morotskaka. Ska återgå till plugget sen igen om jag orkar annars ska jag kolla lite tv.
I morgon har vi mysdag med klassen och på kvällen är de avslutning med skridskoskolan och sen kommer min älskling till mig och då firar vi alla hjärtans dag. Underbar tisdag!

Längtar till helgen som kommer bli mer än bra och även till lov, vill att veckan bara ska springa förbi. Tack


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Fin bild på dig Linda :)<3

2012-02-14 @ 19:55:03
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0