Skit snack

Något som gör mig väldigt frustrerad är skit snack. Att alla människor snackar skit står skrivet i allas pannor. Men att sätta dit någon för skit snack är fan inte rätt när man snackar lika mycket skit själv. De du säger kanske inte är lika "grovt" som att hennes hår är skit fult, hon har luff, alla på mitt program hatar henne och hon tror att hon är så mycket. Även att du hatar eller tål inte de vänner som hon umgås med, jo men visst de märks ju otroligt tydligt. Och samtidigt som den andra snackar om att de hon gör är också äckligt, och att personen borde tänka sig för osv. Jag är trött på att åka dit för skit snack när samma personer snackat exakt lika mycket skit om varandra men låtsas som inget! Hoppas någon dag att vissa människor kanske inser att alla snackar skit och kanske dags att täppa igen sin trut innan de ber någon annan att göra de. Skönt att skriva av sig, ren sanning. Folk kan tycka inlägget är omoget men jag är trött på att få bli dit satt för skit snack när även personen höll med om konversationen! Fuck it

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0