Längesen

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Har hänt väldigt mycket på sista tiden. Lovet blev infirat hemma hos Lina i Fredags. Huset var fullt av härliga människor och jag hade riktigt roligt. På lördagen kom min lilla sjukling till mig och vi gosade in söndagen med en lite promenad.
På söndagskvällen åkte jag hem till Michelle för att kolla läskiga filmer och äta massa goda onyttigheter. Igår sov jag med min boy men innan det så var jag på bio med mina favorit tjejer och kollade "En gång i Phuket" en film värd att se.
Idag var jag på stan och fika med Michelle och Sara innan jag åkte hem till min boy igen för att mysa lite.

I morgon ska jag träffa en vän som jag inte har träffat på länge, ska bli riktigt trevligt. Ska även börja packa inför torsdag då jag åker på kryssning med en favorit i repris. Innan det ska även min boy sov hos mig igen, så otroligt gosigt! Puss



Kommentarer
Postat av: :-)

Gud vad fin hårfärg du har fått! Hur kan du ha fått till en sån fin hårfärg du som var så mörk hårig :-)

2012-02-22 @ 19:17:37

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0