Jag gör som du, men bli inte arg.

Sitter inne hos de små valparna efter en otroligt skön promenad. Igår var jag med Tove, Ludde och Nick. Vi spelade spel, lyssnade musik och kollade film, riktigt trevligt! Åkte hem inatt och somnade nästan på direkten!

Ikväll blir det lite festligheter. Ska först hem till min moster som blev 35år igår och fira henne lite innan jag åker hem till Michelle där vi tjejer börjar lite innan festen. Inatt sover jag hos min pojkvän och i morgon ska han firas av hans släkt. Så i morgon blir det att fira hela dagen, först Rasmus sen min kusin Ebba som fyller idag.
Inviger min nya klänning ikväll, känns riktigt bra! Tack.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0