5e

I fredags var det mysigt med Rasmus. Åt god mat och efterrätt. Efter vi ätit åkte vi hem till honom för att kolla lite film och mysa mer på våran halvårsdag, riktigt lyckad! På lördagen åkte jag hem skapligt för att fira min kära mor som fyllde 46år. Blev en lyckad fest som slutade runt ett på natten, älskar dig mamma! Idag väckte hon mig klockan sju för att den första valpen va på väg. Jag var med när de två första föddes sen gick jag och la mig igen och vaknade runt ett! Åt lite mat innan jag tog en promenad till f & f där jag fortfarande myser. Plugg ikväll och i morgon ska jag fira min älskling som blir nitton! Tack

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gumman! Älskar dig <3

2012-02-08 @ 07:03:09

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0