You lost the love, I loved the most

Sitter här vid datan och blev precis klar med min uppsats. Kände mig rätt så stolt tills jag inte fatta hur man fixade de där med att skriva ut den, haha. Men mamma får hjälpa mig då hon kommer hem. Det har blivit lite bloggtorka här men det är pga skolan. Den går ju i första hand. I veckan harjag pluggat, dansat, träffat Rasmus och äen hunnit slappa. Det trodde jag aldrig att jag skulle hinna med..
I helgen blir det nog en mysfredag och en fest lördag. Festen är nog kirrad och även nästa fredag är kirrad med fest. Fan så taggad jag är till nästa fredag, kommer bli så sjukt bra. Nej nu ska jag sätta mig med matten ett tag inann jag tar ett bad och sätter mig vid tvn, ha en bra torsdag!
'
Lite bilder från saknade Alanya, vill tillbaka nu!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0