Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Mitt beslut blev att åka hem med mamma då hon hade lunch. Har kollar klart första delen av SOA och sen kollade jag lite sex and the city. Har även bakat lite och sovit. Man hinner med mycket vill jag lova. Fast det är lite små trisst att vara hemma ensam..

Min helg blev super bra. Spendera varje natt med Rasmus och en underbar söndag med honom. Nu dröjer det ett tag innan vi ses men då hinner man även sakna! Blir förmodligen hemma i morgon med så jag verkligen blir frisk från skiten, men jag har inte tid att vara sjuk, man missar en massa i skolan då, prutt!



Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej 

- Veronica Maggio


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0