Love is beautiful, take care of it

Har nyss duschat och ätit lite med familjen. Har vart ute och sprungit nu på kvällen och även övat in dansen mer, den börjar sitta ganska så bra nu! Efter skolan åkte jag med Emma hem där vi moffade massa godis, prata och bara myste. Planerade morgon dagen som kommer bli underbar med min fina vän. På lördag blir det bio med min pojkvän och även fira mini-kusinen Stella. En lugn och skön helg som lär behövas inför nästa skolvecka. Dels så måste jag även plugga lite matte i helgen eftersom jag inte va så fokuserad förra lektionen..
Nu blir det att glo på tv innan jag går och lägger mig, äntligen fredag i morgon!
Lots of love






Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0