I'm so glad to see you grow up

En solig och fin dag som började med frukost klockan elva. Har städat på rummet så det är klart, skönt! Efter jag ätit lunch ska jag hjälpa mamma med lite saker utomhus sen blir det att förbereda inför kalas och fest ikväll. Klockan fem ska jag fira min älskade kusin Malte som blir sex år, grattis världens underbaraste pojke! Runt sju ska jag vara hos Angelica där det blir tjej fest sen får vi se vart vi tar vägen.
Sover hos Rasmus som kommer bli jätte mys, i morgon blir det att dansa ragga, gud så jag längtar! Ha en bra helg, puss!
det skulle vara en hoppbild, men lyckades inte. Love

Kommentarer
Postat av: E

Men kan inte lyckas med allt här i livet.. JAG ÄLSKAR DIG <3

2011-09-23 @ 14:15:00
URL: http://emmaalundstrom.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0