I wanna see you everyday knocking at my door

Har nyligen städat lite på mitt rum, blir så uttråkad av att bara ligga och glo på tv. Så nu är det fixat! Har kollat soa och lite annat, känner mig segare idag än vad jag gjorde igår. Men måste till skolan i morgon för jag hinner inte vara hemma, man missar så sjukt mycket i skolan då!

Ska plugga lite matte och äta pizza då pappa kommer hem med en godjävel! Sen fortsätta med soa, jag döör så bra det är. Mitt nya liv liksom, haha!



This is a troubled world that we live on,
And the almighty creator put me on a mission,
So you can walk with me on this path trough creation,
And we can help each other reveal our visions.


Kommentarer
Postat av: ebba den coola

hej sötnos, har du fixat några snygga kläder till mig? kram :)

2011-09-27 @ 20:39:28
URL: http://eebbalindgren.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0