" I dina ögon är jag vacker "

Dagens plugg är avklarat! Va i skolan och fick reda på att lektionerna va inställda så sjukanmälde mig och åkte hem. Kollade klart på Sons of anarchy, första delen av serie ett. Så jäkla bra är det! Somnade även ett tag där innan jag tog mig i kragen och gav mig ut på en välbehövlig springtur. Och är stolt över mig själv som gjorde de, annars hade jag inte orkat göra klart två inlämningsuppgifter. Men nu är det fixat!
Helgen kunde inte bli bättre, fest hos Angelica i lördags och mys med Rasmus i söndags. Kollade Maltes första match och sen följde Rasmus med mig hem tills jag skulle iväg och dansa. En grymt bra söndag alltså! I veckan väntas massa plugg och även en skön ferre på Fredag, nämligen en sam fest hos Josefina, puss på de!
Nu ska jag slänga mig i soffan och fortsätta kolla Sons, puss!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0