When I lay with you I could stay there

Som sagt.. Helgen blev mer än bra, en skön helg men är dock inte så utvilda. Jag och Rasmus somnade kanske halv tre i lördags natt och vaknade halv åtta.. Ingen kunde somna om och jag vet inte varför. Så lite sömn har man nog att ta igen.

Idag var man i skolan och känner att allt bara flyter på mer och mer. Efter skolan åkte jag till Tuna Park med mamma och med mig hem fick jag en bh som mamma köpte till mig, tackar! Ska snart sätta mig främför plugget, spanska, engelska och matte står på "pluggschemat".. DÖÖÖ är det sista jag vill ha sagt



 Ge mig dessa godingar - Jeffrey Campbell


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod <3

2011-10-21 @ 09:31:07

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0