Längtan till vilan

Dagen i skolan gick väldigt fort dock 70min håltimma på eftermiddagen. Åkte till Rasmus efter skolan och kom nyligen hem. I morgon ska man till munktell och göra något med sam-klasserna, kul! På kvällen blir det dans och eventuellt lite plugg?
Dagarna närmar sig lovet, nu i helgen är jag hundvakt och ska även på maskeradfest. Säga hejdå till min man ska också hinnas med! Mitt lov består av två maskeradfester, ett dygn i Strägnäs och hoppas på lite shopping i Stockholm. Fan känner på mig att lovet kommer bli dunder bra.

Idag blev jag även tillfrågad om jag ville bli skridskotränare för skridskoskolan. Ska börja träna lite nu i vinter och även ta hand om skolan. Har saknat skridskorna faktiskt. Tror isen spolas nästa evcka eller i helgen, wiho!



Två bilder på en av de "valpar" som vi fick för ett år sedan. Så stor hon blivit, längtar tills vi får träffa henne

med hennes bror!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0