En vän jag alltid kommer att ha vid min sida, är du!

Dagen i munktell/skolan var helt okej. Skönt med en icke-vanlig-dag.. Efter skolan åkte jag hem, skippade dansen och stack ut på en springtur istället. Smsade min fina vän Emma och frågade om hon ville ses, så åkte hem till henne och myste några timmar!
Kom nyligen hem och har gjort en röd hårinpackning i mitt hår för att förbättra glansen och få fram det där röda i håret. Fick med några prover av min frissör, super bra!

I morgon har man två lektioner sen slutar man halv tolv. Ska sola och möta upp Michelle för att kika runt lite på stan och besöka stadens gator. Slut!




Mina fina vän, så glad att jag har dig!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0