En saknad vän

Ska snart fixa i ordning lite tacos och äta med familjen. Efter det ger jag mig av till Tove för en idolkväll, prat och massa mys. Har verkligen saknat henne. Då vi gick 7-9 så gick vi nästan alltid hem till henne efter skolan för att moffa i oss massa godsaker. Så nu fyller vi i en massa minnen!

Dagen i skolan gick jätte bra, det var en rolig dag. Efter det blev det att sola lite sen hem och bara slappa. Äntligen fredag säger jag bara. I morgon blir det att hjälpa mamma lite sen träffa gänget för att leta stuga i Sälen. På kvällen blir det middag hos grannarna och sen sova hos mitt hjärta, mys!

Önskar även min kusin lycka till på sin danstävling i Västerås som jag gärna skulle vilja kolla på, men kunde inte denna helg. BAJS!


Kommentarer
Postat av: ebba

tack linda !:D

2011-10-07 @ 20:55:18
URL: http://eebbalindgren.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0