Du är alltid lika vacker

Helgen kunde inte bli bättre! Fredagen bestod av myskväll och natt med Rasmus. Vi åt en cheesecake som jag bakade och sov i stugan. Lördagen blev fortsatt mys och sedan massa jävla plugg för min del. Skulle kollat Ebbas danstävling men jag hann inte med det, plugget förstör allt.
Lördagkväll blev middag och tjej fest för att fira Anna hemma hos Anna. Vi drog på fest i Hällby och sov sedan hos Rasmus. Även Iwar fick en plats på golvet.

Idag har man kollat Emils hockey match, det blev lika. Efter det så tog jag ett varmt bad och somnade på soffan i tre timmar, lycka till att sova ikväll gullet..

I morgon har jag och Rasmus 2 månader, det firar vi med mys. Puss




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0