Den brutala stämningen

Dagen har spenderats i skolan men icke så länge. Slutade halv tolv så då åt jag i skolan sen åkte jag ner på stan och fixade lite maskerad saker inför lördag. Ska inte vara något speciellt denna helg eftersom en stor maskerad fest väntar sista helgen på lovet, wihoo!
Åkte med mamma till arlanda för att hämta Emil som har vart i USA och hälsat på min älskade syster. Saknar hennes massor, går inte att beskriva en sån tom och jobbig saknad som denna. Men snart kommer hon hem, bara sju veckor kvar!
Var hos mormor nu på kvällen och firade henne, åt god mat och tårta!

I morgon blir det mys fredag med min man, sover där innan han far till egypten, buhu! Men vi ses igen efter en vecka! Nu blir det gos innan man ska sova..




Den bästa av dom alla, det är du!


Kommentarer
Postat av: syster

Du är så gullig! Jag saknar dig extremt mycket och jag längtar IHJÄL mig tills vi ses igen. Nu tar vi ett djupt andetag och håller ut den sista tiden. Snart bor vi under samma tak igen och då kommer du inte få en lugn stund så... PASSA PÅ Å NJUT! <3 Älskar dig så

2011-10-28 @ 03:29:11
URL: http://jennyp.devote.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0