Me and my boo and my boo boo riding

Vilken Tisdag! Började med shopping i Stockholm med Emma, hittade lite fint och är nöjd med mina köp! När man väl var framme i Eskilstuna så åkte jag till min första isträning och den gick väl sisådär. Men blir mer träning nästa vecka! Efter det så åkte jag till maxi för att möta upp grabbarna, vi handlade gott till kvällen och jag köpte en tårta till min fina vän som vi firade klockan tolv!
Hemm hos Nick åt vi massa gott, kollade film och jag va så sjukt rädd, hatar skräckfilmer! Tur att jag och Emma hade en varsin kudde vi kunde blunda bakom. Vi tog Emmas bil hem vid halv två, inatt sov jag bra!

Idag ska man plugga, städa, festa. Bra Onsdag? Dels så har mina maskeradkläder kommit, wihoo! Mamma kommer hem med det på lunchen, yeey!




TÅRTAN


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0