Jeffrey Campbell

Skolan idag gick okej, provet kändes bra och efter skolan var det gosigt på stan med Michelle och ett varmt solarium! Sitter just nu och kollar runt lite på olika sidor och sitter i mina tankar. Vill bara klicka på "beställ" de där snygga jeffrey campbell skorna men mamma säger att det är för mycket pengar. Jo visst, men har funderat på dom hur länge som helst och dels så betalar jag själv.. Det är jag som får lida. En dag ska dom bli mina och det är fan snart, jag dör för dom!

Bajs i stjärten, hejdå!





Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Oh, vad jag älskar dom skorna :D <3

2011-11-17 @ 19:25:00
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0