Girl me wanna hold yuhhh

Fredag, äntligen säger jag bara. Nu kan man äntligen få sova ut i två dagar! Ikväll blir det födeledags ferre men innan ska jag träffa lite gosiga tjejer. Sover hos min man efter festen som kommer bli mer än mys. I morgon väntas lite plugg och en riktigt slapp lördag, en super helg verkar det bli för mig!
Dagen har jag spenderat i sporthallen för att kolla smid-cupen. Det var helt okej men inte så mycket i min smak.. Men vad gör man inte för lite fotboll, haha.. Fred ut



Saknar sommaren med dig min fina vän, Emma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör jag med, min älskade fru <3

2011-11-13 @ 14:25:58
URL: http://emmaalundstrom.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0