Det där med julklappar

Har haft en helt okej skoldag. Efter skolan åkte jag och pappa till Erikslund och köpte skor till mig. Tur som jag hade hittade jag ett par härliga vinter skor, tack pappa! Även idag gick min iphone sönder.. Så har en as jobbig och får nästan panik! Har inte tillgång till facebook, spotify, kamera eller mina kontakter.. Alla mina bilder kommer jag dels inte heller åt, fuck!
Just nu kollar jag efter julklapp till min man, tycker det är så sjukt svårt men något bra borde man ju komma på! Själv vet man inte ens vad man ska skriva på sin "önskelista".. Men det kanske kommer, just nu vill jag ha SNÖ iaf!





Branäs förra året, gos!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0