Besviken och såret har gått upp igen

Vissa saker går inte att förstå. Vissa saker ska man nog inte ens förstå. Men att ett djupt sår ska upprepas gör ondare än vad man skulle tro. Tycker synd om dig även om jag är sjukt besviken. Tänker på alla runt omkring dig, jag älskar dig och önskar att detta var en mardröm. Vad får dig till detta? vad är det som gör att du går tillbaka till samma sak om och om igen. Det sägs att om man sörjer någon går man svart klädd, jag bär svarta kläder idag för att hedra att du kommer kunna andas, att ditt hjärta kommer slå och att du har ett liv då jag hoppas du minns ditt misstag. Jag älskar dig även om jag är både arg och besviken på dig!


En tanke till dig min fina Milo!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket tänkvärt! Kram <3

2011-11-17 @ 07:32:23

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0