Jag e så hög, jag kunde dö

Hejsan!

Sitter för tillfället i skolan och har engelska. Håller på och skriver en novell som går ganska bra. Lite läskigt att jag skriver om min framtid. Jag vill inte bli stor? Inte än.. Men i alla fall, det kommer inte bli så som jag skriver nu, det vet jag!

Idag är det min sista fredag, underbart. Tänk att de tre åren gått så fort? Tänk så mycket som har hänt. Man minns allt som om de var igår. Kommer ihåg massa knäppa saker i sjuan, åttan och nian. Man kan skratta åt allt idag, det är så mycket!

Aja, ikväll ska jag vara med underbara människor. Tove, Nick och Ludde. Vet inte vad vi ska hitta på men något blir det i alla fall. I morgon tar jag mig till Stockholm med mamma för att hämta upp min brors sån, lilla Milo. Ska vara barnvakt hela helgen till den lilla tussen, mysigt!

Nej nu måste jag jobba, back to work! Ha en bra Fredag, kramis!



i samma låga skor och leendet du log, så här kan det inte va

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0