Du kan gråta mitt på gatan, för jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Härliga Tisdag!

Kan börja med att säga att mitt framträdande på talet gick bättre än vad jag trodde. Nervös, ja det var jag men jag fick bra kommentarer av lärarna, så det gjorde mig mer säker efteråt. Kan även berätta att jag hittade en efterlängtad kjol och blus som jag ska ha på aslutningsmiddagen om en vecka. Nu är det bara snygga bruna klckar som ska inskaffas. Men jag hittar inga i denna stad? Hittar inget på internet heller.. Har lite för höga krav!

Ska fortstätta mitt letande innan jag ska dra mig tillbaka till plugget. Vill dels tacka min underbara Tove för allt stöd som jag får av dig. Du finns verkligen där för mig då jag behöver dig och du ska veta att jag finns detsamma för dig. Jag älskar dig!



" det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder "

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0