Den sista måndagen

Hejsan!

Nu är den sista måndagen för nian över, underbart. Nu är jag klar med det mesta bara ett no-prov och ett engelska prov kvar sen är det bara att luta sig tillbaka.
I morgon är det en redovisning som ska göras så blir att öva inför det ikväll. Ska även ta mig hem till min underbara Tove och sova där.
Sov hos henne hela helgen så i natt kunde jag knappt sova, hade ingen att prata med, haha.

Min helg har vart jätte bra, den kunde inte bli bättre. Trevligt sällskap, sena nätter och underbart väder. Känner verkligen att sommaren är nära. Är det såhär bra den kommer bli?

Måste även säga att jag saknar mina tjejer, över en vecka sen jag träffade dem. Det måste bli lite ändring nu tycker jag. Men vi alla har mycket i skolan så man har ju förståelse.
Förra veckan träffade jag även en efterlängtad vän, tog en fika och gick runt lite på stan. Pratade verkligen ut och jag bara kände allt som en lättnad.

Allt börjar hamna på sin rätta plats igen. Nu blir det matlagning, plugg och prommenad med mamma innan jag tar mig till Tove!

Ha det bra så hörs vi när vi hörs, kram!


du kommer alltid betyda något i mina ögon ♥

Kommentarer
Postat av: K

tycker om dig massor! Du kommer alltid vara samma linda för mig, samma linda som betyder så himla mycket <3

2011-05-23 @ 18:37:52
URL: http://karolinamauriitzson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0