17e maj 2011 - ett tag sen nu

Hejsan!

Nu var det väldigt länge sen jag la in ett blogginlägg. Men jag har verkligen fullt upp i skolan, fullt upp med vänner och satt mig i en liten deppig sitts. Men som jag nu börjar komma över. Det gäller att ta en dag i taget så kommer detta funka galant!

Det är nu bara 14 vanliga skoldagar kvar och jag känner mig lagom stressad. Har dels åkt på något konstigt med min mage så jag har kramper och mår illa om vart annat. Jag har haft så i tre dagar nu och börjar tycka att de ska gå över snart..

Men i alla fall, dagarna närmar sig sommarlov och jag ska bara njuta mig igenom det och ladda inför gymnasiet. Jag känner på mig att det kommer bli toppen med en ny miljö, nya vänner och ja allt blir lite nytt. Det jag kommer sakna är tryggheten från den underbara klassen jag går i nu och alla mina vänner. Men som tur är så börjar vi alla nästan på samma skola, tacka gud för det!

Nej nu ska jag grädda lite våfflor och sedan dra mig tillbaka in i pluggandet. Men kan bjussa på lite bilder från min älskade klass spexfoto som alla har i nian. Ha det bra så länge, puss!





 

 


Kommentarer
Postat av: elin

vilket gymnasie/linje har du sökt till? :D

2011-05-22 @ 22:11:23

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0