You say I changed, but you are not the same to me as you were then

Halloj, halloj, halloj!

Ska ta och plugga igen nu efter jag nyss ätit lite middag. Känner bara att jag måste få skriva av mig lite av det som tynger mig just nu...

När man blir äldre så blandas man med olika kretsar. Man har vänner som kommer och går men även vissa består. Jag och en av mina vänner umgicks en massa förra året och allt känndes så bra. Jag umgicks ju med många andra också men det var liksom som ett nytt par som skulle skapa en massa minnen tillsammans och aldrig lämna varandra. Men med tiden då det även kommer upp en massa plugg som måste göras så har man inte alltid tid även fast man vill.

Det jag vill komma fram till är att jag saknar henne. Allt vi hade som gjorde mina dagar. Jag börjar gråta då jag bara tänker på allt. Båda har vi blivit olika, men tycker inte att det ska dela på en vänskap. För jag kommer alltid tycka om henne för den hon va mot mig, även fast det inte är detsamma idag. Men jag har insett att jag vill ändra på det och just nu inväntar jag bara att hon ska inse detsamma.

Jag hoppas att det ska komma tillbaka. Jag har mina tjejer och hon har sina andra tjejer, men man måste kunna vara med blandade sorter. Jag älskar mina vänner idag som jag insett att vi är väldigt lika. Men saknar henne ändå, för vi gjorde andra saker och gjorde allt på ett annat sätt.. Nej kan inte fortsätta skriva om det, är alldeles för mycket att tänka på och känner mig bara mer ledsen. 

Jag vill bara säga att jag älskar dig gumman, du ska verkligen veta att jag saknar dig och tycker om dig för den du är! Vill ha tillbaka några dagar med dig och bara prata ut, det är allt jag kan göra denna väg.

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu, tillbaka till pluggandet och verkligheten som ibland svider. Men man ska hålla huvudet högt och kämpa. Hoppas ni haft en bra dag, för det har jag haft! Vi hörs i morgon, godnatt ♥ 



Karolina Mauritzson Granberg

 

 


Kommentarer
Postat av: karolina

Allt förändras, inte bara du och jag utan allt annat också. Men jag saknar dig så himla mycket linda! Allt vi har delat, alla stunder vi har haft det så himla bra. Dom tiderna var förra våren, när vi var som tajtas! Det var bara du och jag, jag saknar det så himla mycket ska du veta!



Vi får försöka fixa tillbaka allt, det är så himla mycket just nu får oss båda det vet jag, och man pluggar ihjäl sig. Men det kommer snart en tid då vi kan fixa allt, det lovar jag dig! Älskar dig!



Karolina <3 Linda

2011-03-09 @ 21:10:09

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0