Tisdag 22a Mars 2011

Godmorgon solstrålar!

Idag är det en bra dag, solen skiner, ska umgås med två godingar efter skolan och jag har sovit jätte bra! Haha, väldigt kortfattat!

Igår så kom Michelle upp till Rinat för att testa västen och vi ska nog dela på den, för den är sjukt snygg! Men sen iallafall så stack vi till Tuna Park där jag fick med mig två linnen och fem ringar, as bra! Åkte hem runt halv åtta då jag satte mig och kolla finalen av Top Model, helt fel vann enligt mig. Så jag gick surt från tvn och vidare till plugget. Hoppas provet går bra idag!

Aja nu snackar jag bara massa strunt. Efter skolan ska jag ner på stan med Rinat och Tove, skönt i solen! Sen drar vi oss till Rinat för att plugga och kolla lite film. Vill hinna sola idag också, skulle vara jätte skönt. Men nu ska jag blåsa håret, vi hörs då vi hörs!


Ryggen på mitt sygga linne, dock en kass bild!

Kommentarer
Postat av: ida lundin ♥

fin blogg! :)

2011-03-22 @ 09:13:10
URL: http://idaemmylundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är den ifrån ? feeeeeett fin :)

2011-03-22 @ 19:52:20

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0