Söndag 27e mars 2011

Hejsan, det var ett tag sen nu!

Ber lite om ursäkt men har inte haft tid att blogga denna helg. I fredags var det fest, lördag fira farfar och idag en slappar dag. Har bara levt livet denna helg. Synd bara att den är över och i morgon redan skola. Det som är bra med morgondagen är att jag har en lektion mellan halv tolv och halv ett sen slutar jag, skönt!

Ikväll ska jag träffa min underbara Michelle. Vi ska åka moppe och sen vet jag inge mer. Ska även laga mat till familjen för jag har en hemma uppgift i hemkunskap. Aja det var nog allt för mig så hörs vi när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Boo

Underbaraste boo boo !!

2011-03-28 @ 02:34:34
Postat av: Boo

Min underbarste boo boo !<3

2011-03-28 @ 02:47:47
URL: http://butterflyhigh.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0