Sandras place

Go'kväll
Sitter hemma hos Sandra och är proppmätt efter god mat och massa godis. Kom hit runt sex och då började vi med maten som blev fläskfilé, pommes och b-sås, det va jätte gott. När vi käkat klart gick vi upp för att kolla skräckfilm och moffa godis. Hann se en halv film sen hände något. Vi tog oss ner på nedervåningen och nu dunkar vi musik och dansar lite.
Kan bjuda på lite bilder sen våran tjejkväll med bowling och middag eftersom Sandra har bilderna på sin data. Så här kommer lite bilder och ni får ha en jätte bra fredagkväll så hörs vi i morgon!
Sandra & Michelle

Jag & Anna. Ange i bakgrunden.

Jag, Anna & Ange.

Sandra & Ange

Ange & Jag, bowling

Gulliga Sandra


Nej nu har jag inte tid, ha det så bra som jag sa!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0