Plugg och fruktsallad

Rubriken talar för sig själv. Sitter i min säng och äter fruktsallad samtidigt som jag kollar igenom hela biologiboken. Har nationella i biologi och det känns lite som en lättnad för det är ett ämne som jag gillar och har ganska så lätt för.

Under dagen så har jag degat framför tvn i soffan och bara vilat. Runt tre fick jag för mig att jag ville åka till Tuna Park och shoppa lite med syrran, fick ett svar som kanske.. Men när hon kom hem så hade hon inte tid och kanske på ett sätt bra för då insåg jag att jag hade en hög med plugg på min byrå. Så tog tag i matten och nu biologin, känner mig väldigt duktig.

I morgon är det skolan som gäller för jag orkar inte vara hemma en dag till. Har dels jobb i skolan som måste göras klart och sen uträtta lite ärenden på stan. Men ska ta tag i plugget och fixa med en ansiktsmask och fixa om mina naglar..

Ha en jätte bra kväll mina läsare, puss!


så jävla cool..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0